Vinn hotellgavekort på 2500 kroner

annonselinker

 

 

Hei folkens! Jeg gir dere lesere nå muligheten til å vinne et gavekort på 2500 kroner på Hotels.com. Alt dere trenger å gjøre er å fortelle om deres favoritthotell i kommentarfeltet! Jeg nominerer en av dere til konkurransen, så er den utvalgte med i trekningen av gavekortet. 

 

Personlig har jeg ikke sovet på så veldig mange hotell, men mitt favoritt til nå er hotellet vi bodde et par dager på i Barcelona, nemlig Sallès. Det var fint å være der, rommene var også flott og koselige. Det var moderne og nyoppusset! Dessverre glemte jeg av å ta bilder selv da jeg var der, men det var iallefall en fin hotellopplevelse. Frokosten var også 10+ altså, hahaha! Hotellfrokoster er de beste frokostene jeg vet om. Det var bra service og de hadde en egen minibuss som fraktet oss til flyplassen dagen vi skulle reise hjem. 

HER er linken til hotellet jeg bodde på. Dette er er hotell jeg vil anbefale, og besteforeldrene mine som vi reiste med velger ofte dette hotellet av god erfaring! Selv om jeg glemte å ta bilder av hotellet, kan jeg dele et par bilder fra selve Barcelona.

 

Hadde vært kjempegøy om dere melder dere på! 🙂 Husk å fylle inn navn og e-post i kommentarfeltet. Lykke til!

 

 

 

#hotell2015sommer

4 kommentarer

Siste innlegg