Uken som gikk – Uke 13

 

 

Ukas høydepunkt:


Lørdagen! Jeg hadde besøk av ei venninne, og det var veldig koselig. Vi dro senere til byen, så alt i alt var det en morsom og fin kveld! 

 

 

Ukas film:

Fantastic Beasts and where to find them. Jeg så den sammen med noen venner på mandag, og den er veldig koselig! Gir meg jo fortsatt en slags Harry Potter-feeling selv om det ikke helt er det samme. Jeg gleder meg veldig til å se hva de lager videre etter denne første filmen! 

 

Ukas sang:

Et band jeg liker veldig godt kalt Northlane, slapp plutselig et helt nytt album i forrige uke! Så daaaa folkens, har disse sangene gått litt på repeat altså. 

Jeg har sikkert sånn en eller to blogglesere som også hører på metal, haha. Jeg hører ikke kun på det, om dere skulle lure. Jeg hører litt på alt egentlig! 

 

Ukas cravings:

Fruktsalat. En enkel fruktsalat med eple, banan og druer. Selvfølgelig også vaniljekesam! Så det ble kveldsmaten min på lørdag, frokost på søndag og frokost igår. 

 

Ukas nedtur:

Det kan jeg dessverre ikke nevne så mye om her. En nedtur jeg KAN nevne her er at jeg som sagt holder på med å søke meg inn på skole i London, og har funnet ut av noe som gjør at jeg kanskje ikke kan komme meg inn likevel. Man må ha 4 i engelsk og matte fra videregående, og jeg har 3 i begge fagene! Det kjipe er: jeg fikk faktisk 4 på eksamen i engelsk men den karakteren teller nok ikke. I engelsk kan jeg bli redda ettersom jeg kan ta en engelsktest (med å reise til Oslo, og som koster nærmere 4000 kroner å ta!!!!!). Men matten vet vi ikke enda. Kjipt er det altså. 

(Også våkna jeg igår med to dritvonde, begynnende underjordiske kviser i trynet. Det ene er på øyenbrynet, hurra!!!! Ønsk meg lykke til med å sminke det brynet framover.

 

 

Forresten! Sjekk ut konkurransen på bloggen til Marte Johannesen HER. Du kan vinne et par Adidas Superstar sko! 

 

7 kommentarer

Siste innlegg