London-innkjøp

 

Bedre sent enn aldri, hæ? Nå er det over tre (!!!!) uker siden vi var i England, men først nå viser jeg dere innkjøpet. Jeg bør få et diplom for å være on point. 

På kvelden for to dager siden begynte jeg å få et migreneanfall, og det er enda ikke helt borte. Det er sykt frustrerende nå som der er påske og alt, men jeg får håpe det jeg kjenner nå er mer en sånn “hangover” fra det lange migreneanfallet jeg hadde, pluss medisinene. 

 

FRA LUSH:

Mask Of Magnaminty – ei skrubbmaske til både ansikt og kropp, jeg har prøvd denne flere ganger og huden blir såå fin og myk etterpå!

Oatifix – ei ansiktsmaske for tørr og sensitiv hud (MEG!!!). Jeg har prøvd denne et par ganger ganger og jeg er veldig glad i den til nå. Den mykgjør virkelig huden min i ansiktet! 

Breath Of Fresh Air – tonervann som gir fuktighet og kjøler ned. Denne har jeg brukt hver dag siden jeg kjøpte den, og det er faktisk den andre toneren jeg prøver, ever! Jeg liker veldig godt at huden føles fresh og fuktig etter denne, noe den andre toneren jeg har ikke gjorde for meg. 

Skin Drink – en fuktighetskrem til ansiktet, for veldig tørr hud. Denne har jeg også brukt hver dag siden jeg kjøpte den, og denne fuktighetskremen tror jeg er den eneste som ikke har irritert ansiktet mitt, og som får huden til å kjennes skikkelig bra ut!

Bubblegum Lip Scrub – noe av det mest kjøpte på Lush, vil jeg tro? Den fantastiske, spiselige leppeskrubben! Jeg har hatt lyst på denne kjempelenge, og den var virkelig verdt alle penga! Dypp fingeren nedi, skrubb leppene lett, og slikk av etterpå. Den smaker skikkelig godt, og leppene etterlates fuktet og myke etterpå. Og gjett hva? De tørre flakene er også borte! 

 

FRA MAC: 

Studio Sculpt Foundation – en foundation perfekt for min tørre hud! Denne er veldig fuktig, så pass på å ikke påføre for mye, for den er nemlig drøy i bruk også. Denne har virkelig dekkevnen jeg ønsker meg til en hverdag, men også nok til en fest! Jeg har prøvd å legge fra meg den “jeg-må-ha-full-dekkevne-staheten” min, og jeg sier meg veldig fornøyd med denne. Perfekt farge for meg også! 

Prep + Prime Fix+ – en primer og oppfriskende spray til ansiktet og sminken. Jeg digger den til nå! Sprayer den i ansiktet før foundation, etter all hudsminke er pålagt og før påføring av highlighter for å få den litt mer shiny. Jeg sprayer den også på øyenskyggekosten før jeg skal påføre en farge med shimmer for at den skal vises mer og legge seg finere. 

 

FRA SELFRIDGES: 

Better Than Sex – Too Faced-mascaraen alle snakker om! Is it worth the hype? JA!!! Den er sååå bra, jeg kunne ikke vært gladere for at jeg valgte å kjøpe den! 

Papa Don’t Peach – Too Faced-blushen fra Peach-kolleksjonen. Kan vi snakke om den pene og søte pakninga?! Det er uten tvil en av grunnene til at jeg er forelsket i Too Faced! Denne blushen har jeg hatt lyst på helt siden den ble lansert. En perfekt rosa/korallfarge! Denne kan fint brukes både til hverdag og fest. Jeg er forelsket, også lukter den fersken!! 

Stay All Day – vannfast flytende eyeliner fra Stila! En bedre eyeliner har jeg aldri prøvd før, og jeg har til nå brukt den fem ganger etter innkjøpet av den. Den er åpenbart mye lettere og drøyere å jobbe med enn H&M sine iallefall! 

 

I’m Real – Sheetmask til engangsbruk fra det koreanske merket Tonymoly. Jeg ble ganske vill i øya da jeg så at de solgte dette merket der også! Jeg la merke til det da jeg skulle betale, og nappet til meg denne her samtidig. Da jeg kom hjem innså jeg at lillesøsteren min trenger den mer enn meg, så da ga jeg den til henne istedet. Jeg har jo tross alt en liggende her hjemme fra før, og hun har hatt lyst til å prøve disse maskene! 

277 Luxe Soft Definer – blendingkost fra Zoeva! Til øyenskygge, selvsagt. Den fungerer utrolig bra!

315 Fine Liner – eyelinerkost fra Zoeva! Denne har jeg enda ikke fått sjansen til å ta i bruk, men jeg tenkte at det var greit med en sånn her, for det frister å lage looks der jeg bruker liquid to matte leppestifter som eyeliner! En vakker dag, hahaha… 

 

FRA VICTORIA’S SECRET: 

Tease – denne parfymen er sååå god! Jeg dro dit i håp om å finne en større flaske av Maroccan Coconut, men de hadde visst slutta å selge den. Men parfyme var jeg likevel på leting etter, så da ble det denne. Flaska er skikkelig fancy, og lukta er skikkelig god! Et skikkelig godt kjøp altså. 

 


Beklager reima til kameraet, jeg la ikke merke til det før i ettertid.


tre truser – de hadde tre truser for en viss sum inne i butikken, og dere kan tro jeg ble i hundre! De er for det første utrolig behagelige, og for det andre; sååå fine! 

 

 

FRA PRIMARK: 

To t-skjorter som er Harry Potter-relaterte (selvfølgelig måtte jeg kjøpe noe sånt iløpet av denne turen), og ei dirty pink sminkemappe som jeg ikke tok bilde av. 

 

FRA BERSHKA: 

Topp med innebygd choker, kan jeg si det? Hahaha. Også en (jeg aner ikke hva det heter) slags BH uten spiler. 

 

FRA ZARA: 

Klesskapet mitt har fått ei ny favorittbukse, og det er denne! Helt tilfeldig så jeg denne inne på Zara, dro den med meg og bestemte meg for å prøve den. Størrelsen så jeg ikke så mye på heller, og den var perfekt. Perfekt lengde, størrelse, høyde på livet og stretch. Jeg håper aldri jeg må kaste denne!

 

FRA FOREVER 21: 

Det første jeg kjøpte i Oxford Street var denne her. Den er veldig behagelig! Skulle ønske jeg kjøpte flere ting derfra. 

 

LESESTOFF:

Beauty and The Beast – boka som er basert på filmen! Kjøpte den på Heathrow flyplass da vi skulle dra hjem. Jeg har allerede lest den ut, og kan si at det var ei veldig koselig bok. 

Cosmopolitan – haha, why not? 1 pund er sinnsykt billig for et magasin i forhold til hva det koster her i Norge! For de som lurer, kjøpte jeg det også på Heathrow. 

The little book of drinking games – ei søt lita bok jeg kjøpte på Urban Outfitters. Jeg har lest litt i den, og fant et par morsomme leker jeg kunne tenke meg å prøve ut! 

 

FRA H&M: 

Noe av det første jeg gjorde når jeg ankom London, var å dra på en H&M-butikk for å se om The Weeknd-kolleksjonen var der. Det var overraskende lite utvalg, men jeg måtte jo likevel gjøre ET kjøp iallefall. Så da ble det denne genseren fra herreavdelinga! 

SIST MEN IKKE MINST:

Denne hettegenseren var jeg helt nødt til å kjøpe fra ei souvenirsjappe. En hettegenser med min favorittquote: “Mind the gap”. Åh, jeg savner å ta tuben…

 

Ellers blir det nok Sverigetur imorgen, så det ser jeg fram til! Ha en god ferie til de av dere som har det, og ellers en god påske 🐣🐣

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg