Sånn så jeg og stilen min ut for 7 år siden

 

Det er ikke en hemmelighet at jeg har forandra meg en del siden jeg gikk i 7. klasse på barneskolen. Jeg fikk såvidt den gamle pcen oppe å gå for å legge bildene mine inn på harddisken. Disse bildene er det sykt lenge siden jeg har sett, og jeg er så flau, hahaha. 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hahaha, herregud!!! Litt av en posering dette her. Stilen jeg hadde var grusom. Jeg gikk bestandig i WOW-klær, og da mener jeg joggebukser og hettegensere. Pluss Hello Kitty-sokker, de må ikke glemmes. Det var det eneste jeg hadde på meg. 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her hadde jeg vunnet sølv i et Nord-Norges-mesterskap i Taekwondo, sååå stolt!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her var jeg på Gran Canaria, og merkeklær var selvfølgelig også viktig. 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette bildet hadde jeg faktisk som header på en av mine første blogger. Selve bildet så veldig kleint ut da. 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her hadde jeg fått ei irriterende kvise midt mellom bryna, også var jeg og ei venninne på telttur. I hagen. 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Var det ikke WOW-klær, så var det oppbretta joggebukse og t-skjorter med et “kult” merke. 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Igjen, joggebukse og Wesc-t-skjorte. 

 

Barneskolen hadde sin sjarm. Det var først i 6. og 7. klasse at jeg brydde meg svært mye om å følge de andre trendene på skolen. Ellers hadde jeg det ganske greit! Situasjonen var ikke den beste i og med at dette var midt oppi en skilsmisse hjemme, men det er jo normalt nå til dags. 

Jeg er snart ferdig med alt jeg skal sende inn til Kilroy angående skolen i London. Jeg må bare bli helt ferdig med personal statement, som på norsk betyr et motivasjonsbrev. Det er ikke like lett som å skrive et blogginnlegg akkurat. Jeg får prøve å gjøre det beste ut av det, jeg er jo veldig motivert! Jeg bare vet ikke helt hvordan jeg skal si det/beskrive det, haha… 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg