I suck

 

 

Ting har skjedd denne uka. Jeg har vært hos lege, begynt med mini-piller, fått mensen (annoying og vondt), planlagt en bursdag til imorgen, laget to sminkelooks til Lipsticksquad og jeg har hilst på den nye katta til kompisen min! Ellers SUGER jeg å blogge, herregud. Jeg skjemmes faktisk. Jeg kan virkelig ikke love at “det skal bli bedre nå, jeg skal skjerpe meg så sykt!!!!”, for alt må jeg bare ta som det kommer. 

 

Her er den ene looken, som jeg sikkert ikke kommer til å legge ut da. Jeg er selv ganske misfornøyd med bildene, men i virkeligheten så det greit ut. Kjipt altså! 

Så ja, i morgen er det bursdagsfesten til en kompis av meg og Mathias! På søndag er det bursdagsfeiring av to stykker i familien, så jeg tar det rolig på den første, hahaha… 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg