Lipsticksquad har sin første temauke!

 

 

Hei folkens! Siste dag i uka nå. I går kveld snødde det, så det er jo kjipt. HELDIGVIS er det kun meldt litt snø i morgen tidlig, og etter det er det forhåpentligvis ikke noe mer. Husker jo at det snødde på 17. mai i fjor, så man vet jo aldri… 

Uansett, i går hadde en god kompis av meg og Mathias bursdagsfeiring. Denne feiringa hjalp jeg og Mathias til med denne uka, vi laget Kahoot (quiz) og kom opp med “Hemmelige oppdrag” som hver person måtte utføre i løpet av kvelden osv osv. Det var en gøy kveld, og favorittaktiviteten var definitivt Kahooten, haha! Jeg kunne jo ikke være med på den ettersom jeg hadde vært med å lage spørsmålene, men det var utrolig gøy å se på. 

 

Slik så jeg ut igår. Så her ser dere sminken og delvis antrekket!

Jeg stusset litt på om jeg skulle ha på løsvipper eller ikke ettersom det er ganske lenge siden sist. Her ser dere altså forskjellen mellom mitt venstre øye som har falske vipper, og det høyre øyet som har mine vanlige vipper med mascara. Den lille, store forskjellen! 

 

I dag tar jeg det med ro, øver litt til engelsk-testen og jobber litt med Instagram. Med det mener jeg selvfølgelig sammen med Lipsticksquad-jentene! Vi skal i den kommende uka ha vår første temauke, som er 17. mai, konfirmasjon- og bunadssminke 🙂 Brukeren heter forresten Lipsticksquad_ til dere som vil sjekke det ut! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg