En kreativ 17. mai look, if you dare!

 

Looken til Lipsticksquad jeg grua meg litt til å lage, men som faktisk ble helt okei! Denne looken var det meningen skulle være kreativ, ikke nødvendigvis et seriøst forslag til hvordan dere kan sminke dere til 17. mai, haha. Dere kan hvis dere tør da! Jeg tror ikke jeg hadde turt å vist meg i sentrum som dette, men hadde nok syntes det hadde vært kult om noen andre gjorde det. 

 


 

Produkter som ble brukt: 

Primer – Smashbox Color Correcting primer i grønn, og Smashbox Photo finish primer water

Foundation – MAC Studio Sculpt i fargen NW15 (hahah, så flaut, jeg har alltid skrevet NW30, men vil tro den er en god del mørkere)

Contour – Bahama mama fra The Balm 

Highlighter – Sleek sitt highlighterpalette i Solstice, brukte kun den hvite fargen idag

Setting spray – Urban Decay sin All Nighter spray

 

Bryn – ABH Dipbrow Pomade i fargen Dark Brown

Øyenskygge – Naked 2 palettet fra Urban Decay, brukte fargene Tease, Chopper og Bootycall

Eyeliner – Stay All Day vannfast liner fra Stila

Mascara – Better than sex av Too Faced 

 

Leppestift – Hydra matte liquid lipstick av Gerard Cosmetics i fargen Immortal

Konfetti i rødt, hvitt og blått – Europris, haha

 

I morgen skal jeg til Bodø fram til søndag, så det blir nok ikke mer blogging denne uka, dessverre. Tar ikke med pc, og er heller ikke sikkert jeg har internett. Vi sees iallefall, ha ei fin helg 😊

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg