Ready for summer!

 

 

I dag fikk jeg en pakke i posten fra Blivakker.no som inneholdt to tørrshampoer fra Batiste og transparente hårstrikk. Jeg er så klar for sommer! Begge tørrshampoene lukter godt, og jeg digger dem. Har før hatt Tropical, og den lukter skikkelig sommerlig, så den måtte jeg bare ha igjen! 

 

 

Er spent på å prøve ut hårstrikkene da! Har hatt lyst på noe som ikke sliter så mye i håret, så disse var både billige og transparent (jeg bytter jo så ofte hårfarge, haha..). 

I helga ble det ikke tur til Bodø likevel på grunn av personlige grunner, men jeg hadde det greit i helga likevel. Om to dager er det 17. mai, og det er selvfølgelig meldt regn… Så da er kanskje ikke kjole det beste valget likevel, vi får se! Ha en fin kveld videre 😊 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg