Hvordan jeg får “gratis” gavekort

 

 

Jeg har av og til skrevet litt om at jeg har hatt gavekort på diverse butikker og nettbutikker, og det er takket være undersøkelsene jeg tar! Dette er overhodet ikke noe reklame, disse sidene vet ikke engang at jeg skriver om dem, haha. 

Det jeg snakker om er markedsundersøkelser. Jeg har bruker på en spesifikk side, registrerer mailadressen min og får jevnlig nye forespørsler om å ta markedsundersøkelser. Disse undersøkelsene får jeg poeng for, og får etterhvert velge “belønning”, og det er som oftest gavekort på Nelly eller Burger King, hehehe… 

 

 

Dette er stedene jeg har bruker på, og jevnlig svarer på undersøkelser:

Global Test Market 

YouGov 

Panel

i-Say

Userneeds

Meningstorget

 

Det er kanskje ikke noe for alle, men jeg har iallefall et par ganger inntjent såpass mye poeng at jeg har fått gavekort. Det har hjulpet mye på om jeg har vært blakk! Jeg bare sier det med en gang; det er kanskje ikke noe alle syntes er verdt det med tanke på antallet undersøkelser og tiden det tar før man får nok poeng til å få belønninga. MEN det er helt greit for meg som har en del tid i hverdagen, og da slipper jeg å bruke så mye av mine egne penger på for eksempel klær 🙂 

Faktisk er jeg også med i Sher-panelet, der jeg noen ganger vinner gavekort eller mottar gavekort for å ha vært med i samtaler/chatter. Slik som nå, nå har jeg fått velge et gavekort på 350 kroner hos Kicks fordi jeg deltok i en chat! Da blir det ny sminke på meg, yaaaas!!!! Når pakken har kommet frem iløpet av neste uke, skal jeg selvfølgelig vise det på bloggen. Gleder meg skikkelig! 

 

2 kommentarer
    1. heihei! Det er så utrolig kjekt å tjene gavekort på å drikke kaffe og ta markedsundersøkelser..
      Hvordan fungerer chat?jeg har bare tatt vanlige markedsundersøkelser.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg