In O-town

 

 

Og med det mener jeg så klart Oslo! Jeg og Mathias kom hit i går kveld, og idag har jeg ganske ille hodepine. Det kan være den høye temperaturen, den tunge lufta eller rett og slett fordi jeg har vært små-forkjøla i noen dager nå. Vi bor hos et vennepar her, og i dag gikk vi en liten tur i en botanisk hage i nærheten, og videre til Oslo City der vi spiste lunsj/middag og jeg kjøpte en sommerlig og lett jumpsuit. Det trengtes virkelig for jeg har kun med meg en shorts (som jeg også sover i), en magetopp (den sover jeg også i), t-skjorter og to stramme kjoler. Den ene er svart, så det er ganske uaktuelt at jeg bruker den så varmt som det er nå! Har også med bukser, men det blir det heller ikke snakk om. 

 

 

Her har dere selveste snøhvit med den nye jumpsuiten på. Er så hvit at jeg nesten er blå. Beklager for litt uklare bilder, Mathias tok dem av meg mens jeg hadde ganske vondt i hodet. 


 

Resten av kvelden vil jeg mest sannsynlig bare chille. Kanskje ta en tur på Subway eller noe sånt, for mat vil jeg alltid ha vet dere. På tirsdag tar jeg tatovering, og på onsdag skal jeg besøke Høyskolen Kristiania! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg