Home, not so sweet home

 

 

Nå er jeg og Mathias tilbake i (kalde) Harstad igjen. Det var litt nedtur altså, men heldigvis ikke like stor nedtur som å dra hjem etter vi var i England da. For nå er det heldigvis fritt for snø ute, og ikke minst er det helt grønt i hagen vår. MEN det er fortsatt iskaldt, så det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å pakke alle sommerklærne fra Oslo innerst i klesskapet, og tok fram parkasen igjen. Litt deprimerende. 

Før vi dro fra Oslo på torsdag spiste vi på T.G.I Fridays med venneparet vi bodde hos mens vi var der. Det var syyykt godt med mat der, så dro vi til togstasjonen rett etterpå, og tok deretter fly hjem til Harstad. Det har iallefall vært fint i Oslo med kjempebra vær mesteparten av tiden! Jeg besøkte tanten min to ganger, jeg fikk omvisning på Høyskolen Kristiania (i tillegg utsatt svarfristen min til å takke ja til skolen) og vi fikk sett oss litt rundt i byen og på skolen Mathias tenker å gå på. For ikke å glemme at jeg tok tatovering der også! 

 


 

Vi er ferdig med søknadene til studentboliger nå, og håper så inderlig vi får tilbud om bolig til ikke en så altfor dyr penge! Det er faktisk det eneste som gjenstår, og selvfølgelig å vente på at Mathias får svar fra skolen sin. Deretter er alt i boks! Jeg trivdes godt i Oslo, og ser virkelig for meg at jeg kan både bo og studere i byen. Jeg gleder meg sååånn!!!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg