Jeg vant ei bok!

 

 

Nå har jeg vunnet enda en giveaway, dere! Nemlig boka “Mitt hemmelige liv” av Caitlyn Jenner oversatt til norsk. Den har jeg vunnet av Bokfruen.blogg.no. Jeg gleder meg skikkelig masse til å lese den, hurraaa! Det passer meg ypperlig både fordi jeg er glad i å lese, også har jeg jo fulgt mye med på Kardashian og Jenner-familien de siste årene. 

 


 

Når jeg er ferdig med de to siste Calendar Girl-bøkene skal jeg begynne med denne. Faktisk har jeg kanskje 6 uleste bøker liggende, haha! Skulle ønske jeg var raskere i å lese bøker, for jeg føler at jeg er skikkelig treg i forhold til mange andre. Gleder meg iallefall veldig mye til å lese alle bøkene jeg har liggende! Nå som vi ikke får vite noe mer angående studier i Oslo før i juli, kan jeg bruke denne måneden på å planlegge salget av bilen, fikse meg tannlegetime for å bytte ei fylling, ha psykologtimer og ikke minst lese bøkene som står på rekke og rad på skrivebordet og venter på meg! 

Akkurat nå er jeg forkjøla/influensasyk. Jeg så den komme ettersom det nesten er et år siden sist, og vanligvis pleier det å komme 2 ganger i året, så denne gang har jeg vært heldig! Men derfor turte jeg ikke å ringe tannlegen idag i frykt om at jeg kan få tilbudt tannlegetimen nå mens jeg er syk. Deeet vil jeg ikke! Altså, ligge der med kjeften åpen i en time mens jeg ikke klarer å puste gjennom nesa, og føler at hodet mitt kommer til å eksplodere mens jeg borer. No-thank-you. Jeg ringer heller imorgen. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg