Ingen flere av oss i grunnskolen!

 

 

Tirsdag kveld i forrige uke hadde jeg det veldig koselig sammen med pappa og søstrene mine. Lillesøster hadde vitnemålutdeling, og er nå ferdig med ungdomsskolen! Etter det dro vi ut og spiste på kinarestauranten her i byen. Jeg spiste biff chop suey og det var sååå godt! Det var veldig fint å være samlet igjen. Nå er det ikke lenge til vi splittes igjen, ettersom jeg skal flytte fra byen. Storesøster flyttet også ut hjemmefra for mange år siden, så det er ikke så ofte alle får treffes sammen! 

 

Meg og mine flotte søstre!


 

Pappa og lillesøster!

 

Jeg har nå gjort klart alt til klessalget før jeg flytter, det eneste som gjenstår er å dobbeltsjekke at alle størrelsene på klærne jeg har skrevet er rett, så er det bare å legge ut til salgs! Håper jeg får vekk alle klærne, det hadde vært det aller beste. Har idag hjulpet litt til med flytting hos en kompis av meg og Mathias, så nå er jeg i skikkelig flyttemodus selv, og gleder meg til å komme i gang! Neste uke blir det masse spenning, for da får Mathias vite om han kommer inn på skolen i Oslo. Det avgjør om jeg flytter alene eller om vi drar sammen. Jeg håper så inderlig på sistnevnte! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg