Wanderlust

 

Jeg har så lyst til å reise. Drar riktignok til Oslo i august for å bli der, men ikke noe mer enn det. Alle pengene (da også sparepengene) går til flyttingen, så noe ferie blir det altså ikke. Jeg fikk meg en veldig fin tur til England i mars sammen med Mathias, men vi skulle virkelig ønske vi kunne ta oss en liten sommerferie også. Men men, det får vi vel gjort senere i livet! 

Jeg slenger med litt reise-inspirasjon dere kan drømme dere bort i. Det gjør iallefall jeg!

 



(Bildene er hentet fra Pinterest.com og Google Bilder)

 

Er det noen steder jeg virkelig vil dra på sommerferie til, så er det Santorini (eller Hellas generelt), Hawaii, Thailand, Bora Bora, eller de “typiske norske sydenstedene” som Spania, Bulgaria, Gran Canaria og Kypros. Jeg har vært på Gran Canaria og i Bulgaria, og begge var kjempefine steder. 10/10 would go again altså. 

Jeg tror ikke det blir noe utenlandsferie før vi er ferdige med å studere og har fått oss jobber, og har det mer stabilt med tanke på økonomi og sånt. Altså om godt over tre år. Det er kjipt å tenke på, men det er fullt mulig å vente noen år ettersom jeg har gjort det før!

Mens regnet pøser ned og det er 8 varmegrader ute, er det jo fint å drømme seg litt bort. Nord-norsk sommer i et nøtteskall. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg