Happy Pride

 

 

Det er Pride-dager, og det feires med en aldri så liten fargerik sminkelook jeg laget for temauka til Lipsticksquad! Jeg skulle ønske jeg kunne vært i Oslo nå under Pride, men det får bli en annen gang. Jeg laget likevel også denne pridelooken til å vise min fulle støtte til LGBTQ. Jeg syntes Pride-dagene er viktige, og jeg gleder meg til å være en del av feiringa ved senere år når vi bor i Oslo!

 

 

💄 PRODUCTS USED: 

Ansikt: 

Smashbox Photo Finish Hydrating Foundation Primer

Revlon Colorstay Foundation, Normal/Dry i fargen Buff

The Balm Bahama Mama Bronzing Powder

Mac Prep + Prime Fix+ Spray

The Balm Mary Lou Manizer 

Urban Decay Setting Spray: All Nighter 

 

Øyne:

Urban Decay Eyeshadow Potion Primer: Original

NYX Ultimate Eyeshadow Palette: Brights

Maybelline Lash Sensational Mascara 

NYX Eyeliner Pencil: White 

 

Bryn: 

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade: Soft Brown 

Kicks Øyenbrynkost 

 

Lepper: 

Mac Lip Primer

NYX Lingerie Liquid Lipstick: Push Up

Jeg kjøpte faktisk inn NYX-øyenskyggepalettet fordi jeg skulle lage denne looken, men selvfølgelig også fordi jeg virkelig trengte et palett med masse farger. Dette gav meg bare et ekstra spark i baken til å skaffe meg et! Jeg er fornøyd med det til nå etter en gangs bruk, og som dere ser er det farger som er pigmenterte og lette å blende ut. Jeg er overhodet ikke noe mester i å blende øyenskygger, så det er et stort pluss!

 

🌈🌈 HAPPY PRIDE 🌈🌈

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg