Uken som gikk – Uke 28

 

 

Ukas høydepunkt:

Jeg fikk feriepenger, noe jeg ikke trodde jeg skulle få. Det ble dermed Sverige-tur på fredag, så innkjøp ble det! Sitter og drikker Fanta Lemon og gomler potetgull i dette øyeblikket, Sverige <3 <3 <3 

 

Ukas cravings: 

Denne uka har jeg sikkert hatt cravings på alt mulig. Heldigvis for meg har jeg spist veldig mye god mat denne uka. Lucky girl! For å nevne noe har jeg også hatt meget lyst på club sandwich, sorbet-is, enchiladas, tandoori-gryte, ristet polarbrød med jordbærsyltetøy, pannekaker med sirup og jordbær, and so on. I går laget jeg og Mathias hjemmelaget pizza, og den var så gooood! 


 

 

Ukas rare hendelse: 

I går stod jeg fremst i et lyskryss med bilen på vei hjem fra butikken, så oppdaget jeg en haiker i sidesynet. Ettersom jeg stod midt i ei kø, ignorerte jeg han bare. Han begynte å komme nærmere bilen min for å gi tegn til at han ville sitte på, jeg visste at lyset ville bli grønt snart så jeg fortsatte å ignorere han, for jeg hadde tross alt også en del saker og ting i passasjersetet. Han kom faktisk helt bort til bilen min og banket på vinduet, så jeg ristet på hodet for å gi tegn til at, jeg vet ikke? NEI? Han lukket faktisk opp bildøra til passasjersiden i det lyset skiftet til grønt, så jeg måtte bare kjøre. ALTSÅ!!!!!! Hvor disrespectful er det ikke å komme bort til en fremmed bil midt i et lyskryss for å haike, og når man tydelig får et nei med at føreren rister på hodet til deg, så kommer man og lukker opp døra til bilen?!?!?! Til en vilt fremmed person! 

Jeg kjente jeg ble skikkelig redd da han begynte å gå mot bilen min, jeg hadde tross alt biler ventende bak meg også. Jeg har før latt fremmede sitte på meg fra butikken hvis de har spurt meg før jeg i det hele tatt har begynt å kjøre, og om de skal samme veien som meg. Men jeg har aldri i livet opplevd noen så brutale haikere før, som til og med prøver å komme seg inn i bilen din mens du står og venter på grønt lys i et lyskryss! Er mildt sagt glad jeg ikke skal kjøre noe i Oslo altså. 

 

Ukas opptur: 

Jeg lasta ned Pokemon Go igjen! Til tross for at været ikke er noe å skryte av, er det iallefall koselig å fange litt nye pokemons. Jeg kom meg dessverre ikke inn på den gamle brukeren, så jeg endte opp med å lage en ny. Selv om det er litt kjipt å fange absolutt alle på nytt igjen, er det litt gøy å starte helt på nytt igjen også! 

 

Ukas nedtur:

Været, været og atter været. Sommer i Harstad i et nøtteskall: under 10 varmegrader, regn, overskyet og vind. Tenk om det hadde vært finere vær sånn at jeg kunne vært mer ute! Det er ikke akkurat koselig å sitte ute på terrassen i iskald vind, når man helst vil slikke sol mens man drikker iskald smoothie og leser i ei bok. 

 

Derfor går ukas throwback til i fjor på sensommeren da jeg og søstrene mine drakk en kjempegod smoothie på terrassen vår i godværet!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg