Fog

 


 

Tåke er veldig fint, syntes jeg. Selvsagt ikke den tette og tykke tåka som gjør at man ikke ser noen ting foran seg, men den tåka som gjør det litt mystisk ute, og som gjør fjellene usynlige. I går kveld var jeg og Mathias ute og gikk vår vanlige Pokemon Go-runde i nærområdet der jeg bor. Bildene jeg tok ble som jeg ser spesielt nå; ganske kornete. Jeg fiksa det da vi var ferdige å ta bilder, haha… Det har den siste tiden vært en del tåke ute, og jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg tror det ofte blir tåkete her på sensommeren. 

Jeg husker godt sommeren 2015, da skulle jeg og Mathias begynne vårt tredje og siste år på videregående. Det var mye tåke på sensommeren, og det var veldig koselig. En kveld spiste vi enchiladas og så filmen Babadook, og på kvelden da tåka hadde lagt seg satte vi oss ut på verandaen og snakket om at vi fikk “Silent Hill vibes” av omgivelsene. 

 

Nå er vi klare for hyttetur, ha ei fin helg! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg