Preparing to move

 

 

Nå er det over ei uke siden sist jeg blogga, for den uka her har rett og slett gått til flytteforberedelser og å finne på ting med familie og venner. På torsdag var jeg på kafè sammen med mamma, og det var kjempekoselig. Det føles tungt og trist å tenke på at det var siste gang jeg fikk tilbrakt tid med henne før til jula. Selvfølgelig går fire måneder fort, men det er likevel ganske lenge med tanke på at jeg er vant til å se min nærmeste familie ofte. 

På tirsdag i forrige uke var jeg, pappa og lillesøsteren min på “harryhandel” i Sverige. Ellers har jeg meldt flytting, fått ny psykolog i Oslo (hurraaa!!!), stripet håret mitt og ENDELIG sendt avgårde flyttelasset. Herregud så rart det er å ha sendt avgårde våre kjære eiendeler til vårt nye hjem vi enda ikke har sett. Jeg er utrolig spent på hva vi kommer til å synes om leiligheten vår, for den er kun på 24 kvadratmeter og uten soverom… Vi skal iallefall bo der i et år etter kontrakten, så om vi finner ut at det er for lite for oss prøver vi heller å skaffe oss noe større etterhvert. 

 

 

Det er nå bare to dager igjen, eller egentlig bare en da. I morgen, og på onsdag tar vi “pysjamasflyet” og må opp klokken 4 på natta. I morgen skal jeg skifte ei fylling hos tannlegen (gruer meg som faen). Ellers går dagen til middag hos familien til Mathias, et siste møte med våre beste venner, også må vi selvfølgelig legge oss til å sove så tidlig som mulig. Det er viktig at vi er opplagt og forberedt til å flytte inn, pakke ut, rydde, ommøblere, stable og kjøpe inn. 

Det har enda ikke gått helt opp for meg at vi drar, til tross for at flyttelasset ble sendt avgårde igår ettermiddag. Alle “hadet, vi snakkes til jul” har føltes ut som et “hadet, vi sees vel igjen om et par dager“. For ikke å snakke om at rommet mitt er tømt for alt mulig, det eneste jeg har igjen er pcen jeg nå trykker på, og en koffert med klærne jeg bruker nå de siste dagene. 

Jeg regner sterkt med at det ikke blir noen blogging de neste dagene, men jeg skal ikke si noe helt sikkert. Dere vet jo meg. En dag er jeg her, og plutselig er jeg borte ei uke igjen. A very bad habit når man blogger altså. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg