Leiligheten vår i bilder

 

Nå har vi fått det sånn ca. på stell i leiligheta vår! I går var vi på Jysk og kjøpte kontorstoler, og det var mildt sagt et hellvette å bære dem hele veien til leiligheten. Heldigvis kom det en still mann bort til oss og hjalp oss med min eske slik at jeg og Mathias kunne bære den tyngste sammen. Han sa “jeg skal gjøre det på den afrikanske måten”, så bar han eska over hodet, haha. Da vi kom til bygget leiligheten ligger i, sa vi at vi kunne ta dem resten av veien, så sa han “nei, nå har jeg bestemt meg for å hjelpe, så da følger jeg dere helt til inngangen”. Jeg er skikkelig takknemlig, og det varmer hjertet mitt at det finnes så snille folk! 

På fredag var jeg på Hard Rock Cafe sammen med noen fremtidige medstudenter, og det var kjempekoselig! Det er veldig greit å ha noen bekjente på kryss og tvers av skolen, selv om vi ikke skal studere det samme. ANYWAY, leiligheten vår: 

 

Inngangen vår er forsåvidt også ganske romslig, så her har vi skohylle, knagger og planlegger en minifryser ved siden av skohylla der eska foreløpig står. 

 

Jeg ble så glad da jeg så at vi hadde to garderobeskap istedet for ett! Da har jeg og Mathias hver vårt, og det er veldig greit, for jeg har fylt opp mitt, hehe… 

 

Badet hadde jeg sett for meg var knøttlite, men jeg ble positivt overrasket! For her har vi plass til ei avlang hylle, og der får vi plass til utrolig mye ting, som dere ser. Vi har ikke dusjkabinett, men det funker helt greit med dusjforheng ettersom vannet ikke flyter utover heeele badgulvet når vi er ferdige å dusje. Vi har enda ikke fått kjøpt inn skittentøyskurv, så det er litt skittentøys-kaos under vasken. 

 

Our little kitchen! Her er det trangt altså, men det funker fint. Vi kjøpte et lite trancherbord fra Finn, og der skal vi ha hybelkomfyren vår (som kommer i neste uke). Pluss litt oppbevaring også da! 

 

Her er et veldig dårlig bilde av skrivepulten vår. Vi kjøpte den på Ikea, og vi ville gjerne ha en som er stor nok til at vi begge kan sitte ved den å jobbe med skole og sånt. 

 

Så har vi senga, og foran senga har vi to kommoder som er slått sammen for å få plass til tven. Her oppbevarer vi også ting, så vi har hver vår kommode for oppbevaring. 

 

Mathias i Rocket League-modus. 

 

Og utsikta folkens….

 

Alt i alt er jeg fornøyd med leiligheta. Vi har enda litt plass å gå på, men foreløpig har det funka helt greit å sitte på sengeteppet i senga og å se på serier mens vi spiser, men vi kan også sette oss ved skrivepulten dersom vi vil ha et bord å spise med. Derfor tviler jeg på at vi orker noe spisebord, og ihvertfall ikke noe ny Ikea-tur med møbelinnkjøp, haha!

I morgen begynner fadderuka Into Campus, og jeg er veldig nervøs. Dere vet jo meg. Vet at mange er i samme båt som meg, så det er litt betryggende at jeg uten tvil ikke er den ENESTE av de rundt 900-1000 menneskene som skal møte opp i parken som nettopp har flytta hit og er ukjent. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg