I’ve got the flu

 

Er ikke det typisk? Sitter/ligger i senga og føler meg halvveis død. De siste par dagene har jeg kjent at jeg har blitt ekstra utmattet av småting, og nå har det altså slått inn for fullt. Jeg var en tur på Oslo City alene for noen timer siden, og jeg kjente allerede den dunkende hodepinen komme, men jeg tenkte det ville gå over. Det gjorde det ikke, og jeg følte meg derimot bare verre og verre. Til slutt gikk jeg rundt som en zombie inne på kjøpesenteret og hadde mest lyst til å legge meg ned på gulvet. Jeg så faktisk etter muligheter, men tenkte at det kanskje ikke var så lurt… 

Nå sitter jeg trygt (men ikke så veldig godt) i senga med pcen på fanget. Det er så mye jeg har lyst til å gjøre og ikke minst BØR gjøre, men dette er det eneste jeg klarer. Trodde seriøst jeg skulle svime av i heisen på vei opp til leiligheten når jeg kom hjem, så det er kanskje ikke en lur idè å gå ned til Joker for å kjøpe mat. Jeg har hittil vært med på ½ av 4 fester, så dette gjør ikke saken mye bedre. “Heldigvis” blir jeg syk nå som det enda er noen dager til skolestart, det ville vært meget kjipt om jeg følte meg som dette på mandag for eksempel! 

 

Her har dere to flotte bilder av meg at the moment. Nå kan jeg angre på at jeg gikk for “full glam” imorgest. 

#cri (Er forresten en sjokoladebit jeg har på haka)

 

Krysser likevel fingrene for at jeg på et magisk vis blir frisk nok til å være med på avslutningsfesten på lørdag. Ha en fin kveld, og god bedring til alle som også er syke, jeg føler med dere! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg