13 personlige spørsmål

 

 

Jeg fant et spennende innlegg fra Julia Nyland! Nemlig 23 personlige spørsmål, så jeg har plukket ut 13 av dem. Disse tenkte jeg at jeg skulle svare på nå, for jeg syntes jo det er så gøy å dele slikt med dere! 

 

1. Hvem ut av hvilken som helst person, skulle du likt å ha som middagsgjest? 

Jeg tror det ville vært veldig gøy å ha Jeffree Star og/eller Manny MUA som middagsgjest! Jeg elsker sminke, det gjør de også. Også syntes jeg de er morsomme! 

 

Bildet er fra Google

 

2. Skulle du ønske du var berømt? I så fall på hvilken måte? 

Tja, ikke sånn superberømt som Kim Kardashian eller Michael Jackson, men kanskje bare litt sånn at noen folk kjente meg igjen på gata. Jeg ser ikke for meg noen annen måte enn blogg her da! Andre talenter har jeg altså ikke. 

 

3. Pleier du å øve deg på hva du skal si før du ringer noen? I så fall, hvorfor det?

Ja, det gjør jeg! Rett og slett fordi jeg syntes det er veldig ubehagelig og skummelt å ta telefoner, spesielt til fremmede. Ringer jeg et familiemedlem for small-talk er det absolutt ikke like ille. 

 

4. Har du en anelse om hvordan livet ditt kommer til å ta slutt?

Det aner jeg ikke. Vi har heldigvis ingen arvelige eller farlige sykdommer i familien som jeg vet om, så jeg håper at jeg dør en rolig død av alderdom uten å egentlig være dødssyk. Men æsj, jeg hater virkelig å tenke på døden. Tanken på at vi alle en dag skal dø, inkludert meg og mine nærmeste, skremmer meg mye. 

 

5. Nevn tre ting du og sin samboer har tilfelles. 

Jeg og Mathias er veldig forskjellige, men jeg kan vel prøve!

1. Vi er begge rolige mennesker som liker å slappe av og ikke stresse for mye (selv om det ligger litt i min natur å “stresse” med å få ting gjort så fort som mulig).

2. Noe av det beste vi vet er å spise en god middag mens vi ser på en serie vi følger med på! 

3. Vi er introverte. Altså, ingen av oss er utadvente eller er den som tar ordet i grupper. Med andre ord er vi begge sjenerte! 

 

 

6. Hvis du hadde en krystallkule som kunne fortelle deg en sannhet om deg, ditt liv, din fremtid eller hva som helst – hva skulle du ha likt å vite? 

Om jeg er i stand til å få barn eller ikke, på grunn av endometriosen. Det er veldig vanlig å slite med å få barn om man har det, men man kan også være heldig! Det er enda lenge til jeg vil ha bebis, men det hadde vært greit å vite. Dersom jeg ikke kan få barn, vil jeg adoptere. Da føler jeg iallefall at jeg har gjort verden en liten, men stor tjeneste! 

 

7. Hva er din største bragd her i livet? 

Å fullføre videregående kanskje? Det er noe jeg ikke hadde trodd jeg skulle klare. Det er ganske greit at jeg endte opp med studiekompetanse, når jeg på VG1 mange ganger vurderte å slutte på skolen! 

 

8. Hva verdsetter du mest i et vennskap? 

Utenom tillit og sånt, vil det nok være å kunne være åpen. For meg er det viktig å ha venner jeg kan dele alt med! 

 

9. Hva er ditt beste minne? 

Da jeg og Mathias var i England i mars. Alt vi gjorde var veldig gøy! Både da vi var i Birmingham og i London, så jeg klarer ikke helt å velge noe spesielt vi gjorde på turen. Hele turen var spesiell! 

 

 

10. Hva er ditt verste minne? 

Det aller verste er uten tvil selvmordsforsøket mitt da jeg var veldig langt nede på ungdomsskolen. Å tenke tilbake på det gir meg gufne følelser i hele kroppen. Om dere er litt nysgjerrige på hva det dreier seg om, har jeg skrevet et utdypende innlegg HER

 

11. Hvis du visste at livet ditt ville være over innen et år, hva ville du ha forandret ved måten du lever på? 

Jeg hadde prøvd å stresse ned, gjøre akkurat det jeg har lyst til og ikke la noe stoppe meg i å gjøre det. Sett bort fra loven og etikk da, haha… Jeg ville ikke ha skadet noen eller gjort noe som er ulovlig! Kanskje gjort mye av det som finnes på bucket-listen min, som for eksempel å reise til Australia, å se The Weeknd live og slike ting. Men for å være ærlig hadde jeg garantert bare blitt deprimert og redd av å ha fått en slik fakta! 

Jeg hadde garantert prøvd å få til å oppleve Frankrike igjen! Bildet er fra turen dit i 2015. 

 

12. Hvilken rolle spiller kjærlighet og nærhet i ditt liv? 

En veldig stor rolle! Jeg og Mathias har hverandre, vi er trygge hos hverandre og det er utrolig viktig for meg. Vi er hverandres støttespillere under godt og ondt! 

 

13. Si fem positive kvaliteter ved deg selv. 

Faen. Dette er det spørsmålet jeg alltid bruker lengst tid på. For meg er det så mye lettere å komme med negative påstander om meg selv, men men. Det er vel greit å presse frem noen fine tanker om seg selv også! 

1. Jeg har god orden. Lister er noe av det beste jeg vet! Oversikt er gull verdt i min hverdag.

2. Jeg er åpen og lett å snakke med. 

3. Jeg er dømmer sjeldent andre. Det andre interesserer seg for og hvordan de ser ut angår ikke meg, sånn er det bare! 

4. Jeg er punktlig. Med andre ord møter jeg alltid opp tidsnok med mindre jeg har en veldig god grunn til å ikke gjøre det. Jeg passer alltid på å ta en tidlig buss til skolen for å ha god tid på meg. 

5. Jeg bryr meg om andre mennesker, og ville aldri ha gjort noen noe ondt. 

 

Fra november i fjor da jeg levde livet med vippeextensions. 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg