Kolonial gjør hverdagen lettere

 

På tirsdag fikk jeg og Mathias vår første levering av Kolonial. Og vet dere hva? Det er så utrolig lettvint og smart! For å si det enkelt er det dagligvarehandel online, som du får levert rett utenfor døra. Varene er fra Rema 1000, og vi fikk 200 kroner i rabatt på vår første bestilling. Jeg bestilte dagligvarer til over 700 kroner, og betalte kun bortimot 500 kroner, pluss at det ble gratis frakt! Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer med frakt til vanlig, men jeg vet at jeg får gratis frakt tre ganger nå de første gangene. Denne runden handla jeg sånne typiske ting man trenger, men ikke alltid tenker på når man er fysisk i butikken. Som for eksempel bake- og frysevarer, aliminiumsfolie, plaster osv. 

Du kan også få 200 kroner i rabatt på din første bestilling! Benytt deg av DENNE LINKEN og få 200 kroner i rabatt på din første bestilling for over 500 kroner! Du trenger ikke å være fast bruker av Kolonial, for det vet jeg selv at jeg ikke kommer til å være. Jeg kommer sikkert til å benytte meg av det i ny og ne når jeg skal storhandle. Det er nemlig mye lettere å handle dagligvarer på pcen her hjemme når jeg samtidig kan ta det med ro, bla gjennom alle kategorier og varer, sjekke skap og kjøleskap, planlegge middager frem i tid og slikt. 

 

Det er så herlig å ha skuffer og kjøleskap fylt opp! Forresten er også det lille fryseskapet vårt øverst inni kjøleskapet også helt stappa med blant annet frossen bær, pitabrød, grønnsaker og slikt. Se bort fra alkoholen, hehe… Studentlivet er hardt…….. 

 

Dessuten slipper jeg å gå til butikken og bære tunge handleposer hele veien hjem, men istedet få dem ved heisene her i vår etasje. Jeg syntes dette konseptet er utrolig smart! Tenk så mye tid småbarnsfamilier kan spare også. Foreløpig tror jeg at det kun er tilgjengelig i Oslo (jeg er ikke sikker). Så Oslo-lesere – benytt dere av rabatten dersom dere tenker å fylle opp lageret på kjøkkenet! 

 

En av middagene vi laget! Kylling i sur-søt saus fra Uncle Bens og ris. Veldig lettvint, og om du vil ha mer grønnsaker i gryta kan du tilføye vannkastanjer, minimais, mer gulrot osv. Da jeg handlet på Kolonial, kom jeg på denne middagsideen mens jeg bladde gjennom varer, noe jeg sikkert ikke ville gjort like lett på butikken. Det er så mye lettere å planlegge middager på denne måten!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg