Raise your voice

 

 

I dag er det valgdag! Jeg håper dere over 18 år bruker stemmeretten deres, enten det er Høyre, Venstre, Arbeiderpartiet eller hva som helst. Er du usikker, eller ikke enig med noen partier er det også mulig å stemme blankt. Altså på ingen, det er en stemme det også. En stemme som viser at du ikke er enige med noen partier man kan stemme på idag!

Jeg forhåndsstemte for et par uker siden, og jeg står fortsatt ved valget mitt. Jeg vil være litt politisk nøytral, men jeg kan røpe at jeg stemte Venstre. For meg er utdanning og dyrevern spesielt viktig. Vi kan takke Venstre for at det blir innført stipend for videre utdanning i juni også, noe det ikke har vært tidligere! Jeg håper bare så inderlig at pelsdyrnæringen blir nedlagt, det er på tide nå. 

 

BRUK STEMMEN DIN!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg