Mental Makeup-Breakdown

 

 

Jeg har brukt flere timer på å glane på sminke på nettbutikker, lagt i handlekurven, fjernet, lagt til noe annet istedet. JEG ER SÅ UBESLUTTSOM!!!! Det er en god del sminke jeg har hatt på ønskelista lenge, og noen ting jeg har mer behov for enn andre. Samtidig må jeg begrense bruken av penger, så jeg kan ikke kjøpe ALT. Og det, folkens – det svir. 

Blant annet trenger jeg øyenskygger med nøytrale farger, et par koster, en ny foundation og en concealer. Det jeg derimot VIL ha er superpigmenterte og spennende øyenskyggepaletter, matte liquid lipsticks i alle mulige farger, blusher og alt mulig. 

 

Det som står høyest på ønskelista er Subculture-øyenskyggepalettet av Anastasia Beverly Hills, men det har fått mye dårlig kritikk. Jeg tror ikke det er så ufattelig dårlig med tanke på at det også har fått en del god kritikk også? Slike ting gjør meg så utrolig usikker! Jeg nekter på en måte å dro at noen av ABH-produktene er dårlige, for alle jeg har prøvd har vært kjempebra. Så hva tror dere jeg gjorde? I bought it. 

Nå er det på vei til en butikk her i Oslo, og jeg får mest sannsynlig henta det i løpet av uka! Jeg gleder meg som en unge, og jeg skal selvfølgelig swatche og gi tilbakemelding i et eget innlegg her på bloggen. GIRA!!! 

 

6 kommentarer
    1. Ugh, har samme issue med klær. Ønskeliste på Zalando på 40 items++, vil ha nye skjørt, gensere, vesker og sko. Hva trenger jeg? Ny vinterjakke, som er kjempedyrt… Faen det er kjedelig å bruke penger på ting man trenger, og ikke på det man har mest lyst på.
      Spennende at du tester ut Subculture paletten til tross for all den dårlige kritikken! Håper du skriver en review når du får testet den 😀

    2. Lisabeth: Kjøpte nettopp ny vinterjakke, det e kjipe penga men man må jo bare ha det, hahaha 🙁 Glede mæ skikkelig til det kommer, da ska æ selvfølgelig skrive review <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg