Det går min vei

 

 

I dag har jeg hatt en ganske grei dag, sett bort fra fagstoff på skolen jeg ikke skjønner bæret av… Ellers er jeg superfornøyd, for jeg har endelig fått innvilget klassebytte! Jeg har blitt kjent med, og har allerede jobbet med noen jenter fra den klassen jeg nå har byttet til. Jeg følte meg ærlig talt mer utrygg i min første klasse der jeg ikke snakket med noen. Nå ønsker jeg å trives på skolen, for det er så utrolig viktig!

Tidligere i dag deltok jeg på min andre yogatime som er gratis på skolen! Forrige uke var første gangen jeg var med, og jeg ble overrasket over hvor mye mer tøying og tunge posisjoner det var isteden for kun avslapning. Denne gangen visste jeg derimot hva jeg gikk til, og da gikk det mye bedre! Det var greit å få tøyet og strukket litt her og der, og avspenningen mot slutten er noe av det herligste. I morgen er det tidlig opp, for da har jeg forelesning 08:15! 

Ha en fin kveld videre! Min kveld skal gå til pensumlesing og klesvasking, ikke det beste jeg vet, men det må gjøres! 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg