Det beste med høsten

 

Høsten for et år siden i Harstad.

 

Fargene. Det desidert vakreste med høsten syntes jeg er fargene som florerer rundt omkring ute! 

Temperaturen. For å være ærlig er jeg ikke glad i varmt vær, for jeg blir bare slapp, fortere sliten og svetter tusen ganger mer. No thanks! På høsten er det litt kjøligere og friskere i lufta, og det er jeg stor fan av. 

 

Harstad for to år siden. Kjenner savnet når jeg ser gjennom bildene på harddisken nå, ja! 

 

Halloween. Som dere sikkert vet er jeg veldig glad i sminke, og derfor er det ekstra gøy med halloween! Det er tiden for FX-makeup, iallefall prøving og feiling for min del da. 

Sosialt akseptabelt å bruke parkas. Haha, jeg ELSKER å bruke parkas… 

Koselige kvelder inne. Jeg elsker høstkvelder med en kopp te og en god bok, bortsett fra at jeg i år må lese pensumbøker istedet for skjønnlitteratur. 

 

September 2014. Haha, herregud jeg går jo bare lengre og lengre tilbake. 

 

Og sist men ikke minst: JULA ER ET STEG NÆRMERE! Til jul skal vi “heim”, altså til familiene våre i Harstad. Jeg gleder meg så utrolig mye, og jeg kan innrømme at jeg allerede har hørt på julemusikk denne måneden, haha… Jeg er fast bestemt på at jeg skal høre “Home for Christmas” på flyet når vi drar. 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg