Alene igjen

 

Nå har Harstad-besøket dratt, og det føles litt jævlig. Det har føltes trygt å ha noen godt kjente sammen med oss, og nå er de ikke her på hotellet tilgjengelig for å “henge” eller gjøre noe koselig. Venninna vår har dratt tilbake til Harstad, og kompisen vår har tatt et enveis-fly til London for å studere der. Nå føles det litt tomt, og det er kjipt å tenke på at vi ikke skal se dem igjen før om tre måneder. 

Vi har hatt det koselig mens de har vært her i Oslo! Vi har spist, shoppet og vandret litt rundt. Her kommer noen bilder fra uken! (Jeg tok dessverre ikke noen med kameraet, kjiiiipt)

 

Lisa og meg på et veldig fancy toalett igår kveld. 

 

En sinnsykt god Acai-smoothie, her på Grünerløkka! Dit skal jeg flere gang, uten tvil. 

 

Polaroid-bilde av Lisa, Rasmus og meg. 

 

En veldig god rett fra kinarestauranten på Oslo City! Stekte nudler med biff, hooooly. Det må jeg spise flere ganger! 

 

Meg og Lisa i vinduskarmen, og Mathias i senga. Dette var dagen de kom hit! 

 

Rasmus, Mathias og meg. Dette var da vi drakk Acai-smoothie! 

 

Meg og Lisa! Enda et bilde fra Acai-smoothiedaten. 

 

Meg inne på Pin Point piercing. Lisa tok en veldig fin ørepiercing som heter conch! Jeg var forresten mer nervøs enn henne. 

 

Vi har hatt det fint sammen med våre kjære venner, og jeg kan ærlig innrømme at det kom noen tårer da de dro idag. Nå er det tilbake til hverdagen! Nå kunne jeg ikke sett mer fram til jul, da skal vi hjem til Harstad for første gang siden vi flyttet hit. Eller, jeg kommer sikkert til å glede meg mer og mer, men jeg kjenner ekstra stort på savnet nå som våre beste venner akkurat har dratt fra byen og jeg innser at de ikke lengre er i samme bygg som oss. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg