Musikksmaken min?

 

 

Hver gang noen spør meg hvilken musikk jeg hører på, så vet jeg ikke helt hva jeg skal svare. Som oftest sier jeg bare “alt”, fordi ja, det er faktisk sant. Alt kommer litt an på humøret og stemninga jeg er i. Dersom jeg for eksempel skal lese eller tegne og trenger å ha noe rolig i bakgrunnen, hører jeg på “Piano in the background“-lista på Spotify. Jeg elsker den! 

Jeg kan høre på nåtidens pop, russelåter, chillstep, metal og alt mulig rart. Jeg syntes at sanger innenfor alle sjangere kan være bra, og jeg vet ikke helt hva jeg ser etter i en sang heller. Jeg kan jo også syntes at en countrysang er fin eller koselig selv om jeg ikke direkte er noe fan av sjangeren i seg selv. Så konklusjonen er; jeg hører på det meste så lenge jeg syntes det er bra! Er ikke det en grei oppsummering? 

 

Et veldig kjedelig bilde i dårlig kvalitet tatt for noen uker tilbake, og jeg har dessverre ingenting annet på lager. Shame on me 😬

 

Akkurat nå for eksempel, er jeg lei av pensumlesing og trenger en liten pause, så da hører jeg på Marigold av Periphery. Kanskje ikke den sangen de fleste av dere ville lett fram frivillig, he-he. Men uansett, jeg må lese videre og deretter dra på butikken. Ha en fin kveld!

 

4 kommentarer
    1. Jeg er ganske lik vil jeg si, hører på alt fra Mozart til Eminem til Nightwish. Så lenge jeg liker det hører så er det samme hvilken sjanger eller kategori det tilhører (: Kult at du liker Periphery! Har en kjæreste/samboer som er deres største fan, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg