Anastasia Beverly Hills Subculture Review

 

Til tross for mye kritikk og dårlig omtale, bestemte jeg meg for å kjøpe øyenskyggepalettet Subculture likevel! Her kommer et par bilder og mine ærlige meninger om palettet er verdt pengene eller ikke. 

 

 

Hvor du kan få tak i det: Jeg kjøpte det fra Kicks, og jeg kan være enig i at prisen er stiv. Hele 545,- for et øyenskyggepalett! Jeg hadde heldigvis et gavekort og fikk 100,- i avslag. Prisen til palettet er ikke like høy på Anastasia Beverly Hills sin egen nettbutikk, og grunnen til at det er så dyrt i Norge er at det er 25% merverdiavgift på kosmetikk. Skulle man ha bestilt det fra ABH sine sider, ville det resultert i å være like dyrt som i Norge, om ikke dyrere på grunn av denne avgiften. 

Fargene: Jeg kan starte med å vise dere swatches på armen min. Min hudtone er varm med gule undertoner og meget lys, sånn at dere vet det! Fargene vil ikke se helt like ut på alle hudtoner. Men hallo, FOR noen pigmenterte øyenskygger! Og fargene er veldig fine, ikke minst.

 

Verdt det?: Min mening er at det kanskje ikke er verdt å betale så mye penger på et palett som inneholder færre farger enn et Morphe-palett til 300,-. Men er du en sminkeentusiast, skal jeg ikke stoppe deg fra å kjøpe det! Jeg digger fargene, og jeg digger Anastasia Beverly Hills. Absolutt en fin gjenstand i sminkemappa om du er interessert i sminke! Er du mest interessert i nøytrale eller brune farger, er dette kanskje ikke palettet å gå for med tanke på prisen. 

Hvordan det er å påføre: BE AWARE, disse fargene er veldig pigmenterte, så det her gjelder det å være forsiktig med påføringen. Det er mye bedre å bygge opp fargen litt for mange ganger enn å påføre en skikkelig fargeklatt med en gang! Derfor tar jeg bare litt produkt på kosten om gangen, og bygger opp fargen til ønskelig nivå. 

 

 

Jeg er veldig glad for at jeg kjøpte det! Selv om det ikke ser ut som at det er mange farger her, kan man likevel lage mange forskjellige looks og kombinere farger. Med tanke på at jeg også har “søsteren” Modern Renaissance-palettet kan jeg bruke farger derfra også! Jeg vil si at jeg er mest glad i Modern med tanke på fargene, men Subculture er absolutt noe jeg er fornøyd med. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg