Studentlivet

 

 

Denne helga har jeg faktisk ikke gjort noe annet enn å jobbe med eksamensoppgaven. Jeg begynner å stresse litt, for jeg må si meg ferdig med den før onsdag i neste uke. Det er tross alt en gruppeeksamen som vi også skal bruke tid på å sette sammen og skrive litt om på. Foreløpig har jeg 1600 ord, jeg er ikke ferdig med oppgaven, og jeg skal egentlig maks ha 1000 ord til sammen… Her blir det masse “kill your darlings” ser det ut som!

Nå begynner jeg å kjenne på den typiske studentøkonomien. I neste uke skal jeg gjøre noe spennende, så da må jeg prøve å spise veldig billige måltider framover! Om dere har noen tips, skrik ut (vi spiser ikke sjømat). Jeg trenger det sårt!

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg