Nerver

 

 

Jeg er neeesten ferdig med eksamensoppgaven, og jeg er så lei at jeg har lyst til å kaste opp. I går kveld satt jeg i flere timer og skrev hele oppgaven på nytt. Den er nå en hel del kortere enn den forrige, men jeg føler også at jeg ikke har fått en skikkelig analyse på kun 1100 ord der mange ting skal med. Jeg ble så stressa på et punkt igår at jeg bare måtte søke opp “Yoga with Adriene” på Youtube og finne frem matta, haha..

I dag tar jeg det med ro, for jeg har ingen forelesninger denne uka, annet enn onsdag. I morgen skal jeg ta tatovering da, og jeg gruer meg skikkelig! Jeg vet at jeg syntes det gjør veldig vondt, og jeg tørr såvidt å tenke på hvor mye vondere det kommer til å gjøre på innersiden av overarmen i motsetning til de jeg har fra før på nedre del av armen. Update kommer selvfølgelig imorgen, jeg bare gleder meg til det er over. #pyse

 

3 kommentarer
    1. Åh, gru og grøss! Hjemmeeksamen høres utrolig kjipt ut spør du meg. På en slik måte at man f.eks i mitt tilfelle ikke klarer å assosiere hjemmet mitt med andre tanker enn å ta det rolig og slappe av. Nei huff, da synes jeg det er bedre å sitte på skolen med presset rundt deg. Haha! Utrolig fin genser du har, elsker fargen!
      Så spennende at du spalta ny ink! Hva blir temaet? 😀

    2. Ingrid Kristine: Jeg kan si meg veldig enig i det at jeg forbinder hjemme mitt med jobbing og stress, haha! Takk, elsker den genseren, er så glad i oransje og gulfarger nå som det er høst 🙂

      Tatoveringen skal være old school og inspirert av Harry Potter, jeg legger ut resultatet imorgen når jeg er ferdig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg