Min nye Harry Potter-tatovering

 

 

Nå er den nyeste tatoveringen min tatt! Den ble nok en gang tatt på Blue Arms, men denne gang av Tony. Jeg anbefaler studioet på det varmeste, de er utrolig flinke og hyggelige! Som jeg tidligere har sagt, er dette en Harry Potter-inspirert tatovering, og som dere kanskje også vet har jeg jo en Harry Potter-tatovering fra før også! Så, her er den nye:

 

 

Jeg kan si litt om meningen bak denne her. I en av Harry Potter-filmene/bøkene sier Dumbledore til elevene sine: “Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light“. Dette ordtaket syntes jeg er veldig fint! Det relaterer kanskje ikke alltid til meg og min tankegang, men det er en fin påminnelse. Etterhvert vurderer jeg kanskje å legge til ordet “Lumos” til tatoveringen, nemlig fordi Lumos er trylleformelen som gir lys. Det kan bli en fin sammenheng, men jeg får se hva jeg føler for etterhvert! Jeg tenker jo uansett automatisk “Lumos” når jeg ser denne tatoveringen nettopp fordi det er et lysglimt som kommer ut av staven. 

Vondt? JA! Jeg vil si den på en måte var like ille som de andre jeg har på nedre del av armen, men dette er jo den største tatoveringa jeg har tatt til nå. Tatovøren sa selv at dette ikke er det beste området å bli tatovert på med tanke på smerte, men det er så verdt det! Akkurat nå har jeg på bandasje, området svir og armen har hovnet ganske mye opp. Det er jo selvfølgelig vanlig, og jeg opplevde det samme med de andre tatoveringene. Nå gleder jeg meg bare til å se den imorgen! Meeen så gruer jeg meg jo til å måtte vaske vekk størknet overflødig blekk på et sårt og ømt område… Den tid, den sorg. 

Jeg er utrolig fornøyd! Så om du skal tatovere deg i Oslo, bør du absolutt sjekke ut Blue Arms.

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg