Velfortjent ferie

 

 

Nå har jeg tatt høstferie på ordentlig! Eller, jeg har jo på en måte hatt høstferie helt siden forrige fredag da. Jeg hadde ei forelesning idag som jeg fulgte med på live, fram til både streamen og nettet vårt klikka. Nå kommer jeg meg ikke inn på opptaksiden for å se den, så jeg regner med det er en teknisk feil og må prøve igjen senere. Når jeg har sett denne forelesninga, er jeg klar til å ta det helt med ro fram til tirsdag i neste uke, da begynner vi på’an igjen med forelesninger og innlevering av vår første eksamen. Jeg har til nå lest pensum og jobbet med eksamensoppgaven som bare fy, så jeg er uten tvil klar til å slappe av! 

Ellers klarte jeg heldigvis å bestå en skoleprøve på nettet på første forsøk idag! Det er nødvendig at vi består disse prøvene for å få ha eksamen i desember, og det er til sammen tre stykker, så en av tre er unnagjort.  

 

For noen dager siden hadde jeg og samboeren en liten shoot i leiligheten vår. Jeg tenkte det oransje genservalget mitt passer bra til dette høstferie-innlegget! 

 

 

Forresten så føler jeg meg skikkelig dritt i dag, jeg holdt blant annet på å svime av i dusjen tidligere. Det er ikke første gangen det skjer, så jeg kjente igjen mønsteret. Da måtte jeg bare sette meg ned på badgulvet en stund og ta det helt med ro. Ellers har jeg vært slapp og hatt hodepine hele dagen, så om jeg blir syk nå som jeg har høstferie kommer det til å klikke for meg. Jeg får håpe jeg bare er sliten etter en tøff periode, og at det er over imorgen. Det er min største drøm akkurat nå, haha! 

 

 

8 kommentarer
    1. Ååh så heldig du er som har høstferie! Jeg er i praksis, og har ingen form for ferie 🙁 I cry!
      Håper du ikke blir sjuk, det hadde vært en skikkelig bummer nå som du har ferie! Ta det med ro, drikk noe varmt selv om det kan være psyken det gjelder!
      God bedring!

    2. Lisabeth: Tusen takk <3 Haha, det va heldigvis falsk alarm! Æ følte mæ bedre dagen etter, va sikkert bare veldig sliten eller nåkka sånt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg