Så sliten

 

Jeg blir aldri lei av den fine storbyutsikten! Er veldig takknemlig for at vi har leilighet så høyt oppe, og en vinduskarm å sitte i. 

 

I dag er jeg sliten. Gjennom hele dagen har jeg hatt en sinnsykt vond og dunkende hodepine, akkurat som nå. Det kan være fordi jeg i går leste veldig mye pensum, fordi jeg i dag har vært hos psykolog der jeg fikk vite endelig diagnose og i tillegg dro på forelesning rett etterpå. Jeg dro riktignok fra forelesninga før tredje og siste økt startet, nettopp fordi jeg hadde så vondt i hodet. Da jeg kom hjem laget jeg en skikkelig norsk middag. Kjøttkaker i brunsaus! Det var ganske tidskrevende ettersom det var første gang jeg laget det selv, og ikke minst fordi vi kun har to kokeplater og det måtte litt ekstra planlegging til… 

I kveld skal jeg ikke gjøre annet enn å ta det helt med ro, bortsett fra at jeg og samboeren har veldig veldig lyst på brownies. Heldigvis for oss har vi kjøpt inn brownies-mix fra Toro og nesten nettopp begynt å se Stranger Things på Netflix. Herregud, den er så spennende, W-A-T-C-H I-T! Vi har tre episoder igjen, og heldigvis kommer det mer om bare 10 dager. Så i kveld blir det serie og kake, perfekt! Det er akkurat det jeg trenger før det er på’an igjen med forelesning imorgen. 

 

 

2 kommentarer
    1. Så sykt effektiv du har vært! Jeg beundrer ståpå-viljen din, selv blir jeg helt slått ut av å være hos psykologen haha. Det er så krevende. Husk å lytte til kroppen <3 klem

    2. Iris Anti: Tusen takk! Det er ofte veldig energikrevende å ha en psykologtime, spesielt nå idag som jeg har blitt diagnosert og alt mulig. Var kanskje ikke så veeeldig lurt å dra på skolen rett etterpå når jeg allerede kjente meg sliten. Skal huske på det til neste gang da! Klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg