Gi meg noen B2B-bedrifter!

 

 

Nå har det vært stille fra meg i et par dager. For å være ærlig er formen ganske dritt, både psykisk og fysisk. Jeg har følt at jeg har brygget på en aldri så liten influensa eller forkjølelse, hatt behov for mer søvn enn vanlig og ikke minst følt meg tom. Jeg gjør alt, men samtidig ingenting. 

I dag har vi fått utlevert vår andre gruppeeksamen, denne gang i faget Salg og relasjonsbygging. Oppgaven går forresten ut på å måtte snakke med en bedrift, og derfor kikker vi i gruppen litt rundt på nettet etter potensielle bedrifter vi kan kontakte. Om dere har noen tips til bedrifter i Norge som driver med business to business-salg, si ifra! Det vil si en bedrift som selger varer eller tjenester til andre bedrifter. Jeg trenger så mange tips jeg kan få, så kan vi vurdere hver enkelt og begynne å kontakte dem asap 🙂 

 

 

2 kommentarer
    1. Så kjipt at du ikke føler deg i form om dagen.. Ikke at det nødvendigvis har noe med det å gjøre, men det er ikke uvanlig å bli sliten eller nedstemt på denne tiden av året, da mørketiden som sniker innpå kan ha ganske sterk påvirkning på folk. Personlig så er det våren som er den mest slitsomme tiden på året for meg, men veldig mange kjenner på at høsten og overgangen til vinteren kan være krevende! Selvfølgelig, hvis du er fysisk syk med influensa og/eller forkjølelse, så er det jo ikke rart du er sliten. Jeg tenkte mer på den psykiske formen. God bedring! Kan dessverre ikke hjelpe med bedrift-oppgaven, har ikke peiling, hehe…

    2. EvaMartina: Det er veldig typisk, ja! I tillegg til at hverdagen min er forandret ganske “drastisk” fra å være hjemmeværende og boende hos foreldrene mine til å bo alene i en fremmed storby som student. Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg