Uken som gikk – Uke 43

 

Ukas høydepunkt:

Bestevenninnen min fra Harstad kom nedover på besøk hit, og det var veldig koselig! Hele uka har vært ganske fin sånn sett, og vi slapp blant annet inn gratis på et museum i den botaniske hage. Det var ganske interessant og gøy å se utstillinger av dyr fra forskjellige deler av verden, og ikke minst fossilene som var flere millioner år gamle! 

 

Meg foran et gigantisk dinosaurskjelett. Tenk så svære de faktisk var! 

 

Slik var utstillingene av dyrene fra verden rundt, og de var veldig bra laget! Ovenfor stod det skilt av hvilken verdensdel dyrene kom fra. 

 

Ukas cravings:

Faktisk tror jeg ikke at jeg har hatt noen spesielle cravings denne uka, annet enn julebrus selvfølgelig. Jeg kjøpte en liten flaske på tirsdag, og lot være å drikke den før fredag. Er ikke det noe å skryte av så vet ikke jeg! Eller… Jeg kjøpte en til igår da. Det var så utrolig koselig å drikke julebrus for første gang på flere måneder at jeg bare måtte kjøpe en til!

 

Ukas nedtur:

At jeg nå er blakk? Haha… Jo, det er jo en kjip ting i seg selv, men det er jo bare min egen feil da. Ellers kan det vel være at jeg har fått sinnsykt mange kviser i ansiktet. Akkurat nå kjenner jeg at jeg har fem nye på vei, og det gjør så vondt! Den verste nedturen er jo selvfølgelig de 200 kronene på konto jeg må leve på fram til 15. november, hurraaaaaa. 

 

Ukas innkjøp: 

Min nye elskede rosa jakke fra Zara angrer jeg overhodet ikke på at jeg kjøpte! Faktisk er den ganske varm også, men ikke noe jeg kommer til å bruke i vinter med tanke på at den er såpass kort. Parkas er the shit om vinteren altså, for den dekker mesteparten av lårene også! 

 

Haha, Mathias “lånte” Lisa sine briller her. Han har faktisk begynt å bruke briller nå, og de fikk han igår! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg