De 5 beste filmene å se på halloween

 

 

Halloween er imorgen, men jeg regner med de aller fleste på min alder feiret den i helga. Ikke meg selv derimot, det får blir en annen gang! Lørdagen min gikk til god mat, binge-watching av Stranger Things og pensumlesing. Om du likevel vil gjøre litt ut av selve dagen, er det jo gøy å se en skummel film for å komme i litt halloween-stemning. Personlig skal jeg prøve å få kjæresten med på en aldri så liten en, selv om han aller helst vil se Ringenes Herre.. Jeg har valgt ut mine fem favoritter blant skrekkfilmer som jeg vil anbefale dere å se!

 

Dead Silence

 

 

Saw 

Disse filmene kan være litt skumle av og til, men for det meste er de ekstremt ekle og har mange heslige scener. Har du hele dagen, kan du ha et aldri så lite maraton! 7 filmer da, haha… 

 

The Conjuring 

Se gjerne etterfølgeren The Conjuring 2 også!

 

Insidious 

 

Silent Hill

 

Er du som meg og er litt pysete (jeg har nemlig ikke sett skrekkfilmer på sykt lenge, og jeg likte dem mye bedre før MEN jeg skal prøve meg imorgen) så kan du se Netflix-serien Stranger Things. Jeg kan nesten garantere deg at du kommer til å se alt på kort tid, det gjorde iallefall jeg og Mathias, og flere jeg kjenner! For det er en av de beste seriene jeg har sett, og den er så spennende at man ikke kan la være å se resten. 

Akkurat nå står potetene og grønnsakene på kok, for i dag blir det skikkelig norsk middag; kjøttkaker i brunsaus! I morgen skal jeg prøve meg på kylling, tagliatelle og pesto etter å lenge ha siklet etter en oppskrift jeg fant for ei stund siden. Ha en ettermiddag videre! 

 

8 kommentarer
    1. Spennende innlegg! Du er utrolig flink. Hvis jeg kunne ønske noe på bloggen din er det gjerne kom med noen mattips! <3 Stor klem, håper du får en fin kveld!

    2. Anonym: Tusen takk! Jeg holder faktisk på å skrive et innlegg om middagstips for studenter, men det er ikke helt ferdig enda. Setter stor pris på tilbakemeldingen din, stor klem til deg også <3

    3. Jeg digger skrekkfilmer! Har sett alle på lista di, og likte spesielt godt konseptet i Insidious. Har også nettopp begynt å se 2. sesong av Stranger Things – veldig spennende! Får dessverre ikke sett så fort som jeg vanligvis ville ha gjort, da jeg har sånn 3 innleveringer per uke dette semesteret som jo tar en del tid… men jeg skal se alt!

    4. EvaMartina: Så gøy! Stranger Things var så utrolig spennende at jeg og samboeren virkelig ikke klarte å ta pauser, hahaha. Men jeg forstår jo godt at du ikke kan se alt med en gang med tanke på alt skolearbeidet da!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg