Surmuler

 

 

I dag var jeg på skolen folkens! Andre dagen på rad, og i morgen følger jeg med på liveforelesning hjemmefra. Vi er i full gang med gruppeeksamen, så jeg må bruke denne og neste uke til å skrive masse! For å være ærlig er jeg sykt forbanna akkurat nå, for jeg holder på å fremskynde flybillettene hjem til jul fordi både jeg og Mathias er ferdig på skolen noen dager før vi egentlig skal reise. Er bare snakk om fire ekstra dager, men de fire ekstra dagene er gull verdt! Men uansett, grunnen til at jeg er så sint er fordi Norwegian er klikk på grunn av stor trafikk og DNB er nede. Tror jeg iallefall, jeg får ikke til å logge inn i nettbanken på PC, vippse eller betale noe i det hele tatt. Hurra for det! Jeg er jo sånn at jeg vil ha ting gjort med EN gang, haha… 

Ikke nok med det skrev jeg feil i Bullet Journalen IGJEN da jeg skulle prøve å roe meg ned, tegne og vente til jeg kunne bruke kortet igjen! Det endte bare med at jeg slang ifra meg boka og fargetusjene, så sitter jeg nå her da og surmuler mens jeg hører på Emomairho-lista mi på Spotify. Forresten klikket nettet også rett etter jeg hadde åpnet blogg.no. I kveld er virkelig ikke min kveld altså! Jeg blir bare sintere og sintere for hver gang jeg prøver å ombooke flybillettene og det ikke fungerer. Derfor tror jeg at jeg tar en pause fra hele PC’en, Bullet Journalen og heller spiser sjokoladen som venter på meg i kjøleskapet, for det kan da neppe gå galt! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg