What a week

 

 

Denne helga har gått fort, og i går var jeg i ganske dårlig form (som vanlig). Jeg sovnet av på ettermiddagen og våknet 2,5 timer senere. Dere kan tro jeg følte meg enda verre da jeg våkna, haha… I morgen fyller jeg 20 år, finally! Ikke at det er så mye annet enn å dra ut på byen her i Oslo jeg ser fram til å kunne gjøre. Nå drar jeg jo sjeldent ut da, og jeg hater å være full. Jeg blir som oftest veldig dårlig av alkohol, og unngår å innta det oftere enn to ganger i måneden. På grunn av det psykiske er jeg heller ikke noe glad i å være på utesteder generelt. Når jeg har skrevet et utdypende innlegg om diagnosen(e) jeg har fått, forstår dere kanskje også bedre hvorfor jeg ikke er så glad i å feste og drikke. 

 

Som dere ser… Samme trynet på hvert eneste bilde. Blid og fornøyd? Nope. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg