Twenty

 

 

I dag har jeg blitt 20 år, og det er stas! Nå syntes jeg egentlig ikke at jeg trenger å bli noe eldre enn 21, haha. Jeg har hatt en fin dag med psykologtime på morningen, cafè med to venninner på dagtid, tandoorigryte til middag sammen med kjæresten og maaange telefonsamtaler med familyen! Ellers har jeg kjøpt en gul ryggsekk fra Fjellräven, for jeg har hatt lyst på en lenge, i tillegg til at jeg har unngått å ha med PC på skolen fordi det gjør for vondt å bære på den tunge veska. Nå kan jeg endelig begynne å ha den med på skolen fordi vekta blir litt mer fordelt istedet for kun i albuekroken eller på den ene skuldra. 

 

Jeg fikk Mathias til å ta bilder av meg tidligere i dag, og til gjengjeld måtte jeg posere med sverdet hans. 

 

Nå er det kun litt matbutikk-handling som står på planen i kveld, så er det vanlig skoleuke igjen! Nå på fredag skal gruppeeksamen leveres inn, og vi stresser litt ettersom det er en viktig del til oppgaven vi ikke får informasjon til før torsdag, så det blir veldig mye skriving den dagen. Det går egentlig greit, for jeg er aller mest produktiv når jeg først har begynt med noe, og når jeg har litt tidspress på meg! 

Jeg har hatt en fin bursdag, og jeg skal feire den litt mer ordentlig til helgen. Ha en fin kveld videre! 

 

8 kommentarer

Siste innlegg