Vinter på ordentlig

 

 

I dag kom den første snøen til Oslo, og jeg ble overlykkelig da jeg så ut av vinduet i morgest! Jeg har skikkelig julestemning nå, og har veldig lyst på julekaker, men jeg må prøve å stå over før desember er i gang. Jeg har jo tross lovet meg selv… Dessverre ser jeg at det er meldt regn snart, så det varer vel ikke lenge. Men anyways, jeg skal stikke en tur til 7 Eleven her på Grünerløkka for å besøke ei venninne på jobb og for å drikke kakao. Jeg har hatt cravings på kakao i hele dag, så det passer ypperlig! Da får jeg meg også en gåtur i snø-omgivelsene, for det er jo bare å nyte det mens jeg kan. 

 

Jeg har dessverre ingen vinter-bilder på lager, så da får dere nok en gang et av meg, hihi. 

Så glad er jeg for at det snødde idag! 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg