All I want for christmas is…

 

Jula er snart her (etter å ha gledet meg noe vilt siden sommerferien), og da tenkte jeg det var på tide å skrive ønskeliste! 

 

Penger

Det er kjedelig og dyrt å gi penger. Ja, jeg vet hvordan det føles. Men er det noe jeg ønsker meg aller mest er det nemlig akkurat dette, for studentøkonomien er virkelig utfordrende! 

 

Film til Polaroid-kameraet 

Jeg er altfor lite flink til å bruke dette kameraet, og sikkert aller mest fordi jeg er redd for å bruke opp alle bildene jeg har tilgjengelig. Det aller beste er å bestille flere pakker samtidig på Ebay, for det er mye billigere enn å kjøpe enkeltpakker i Norge. Har gjort det selv en gang før, og det er virkelig noe jeg anbefaler til dere som har polaroid-kamera og er like sparsom som meg med bildene! HER er en link til det jeg har kjøpt før.

 

 

Strikkede gensere

Jeg tror favorittplagget mitt i hele verden er strikkede gensere. De ser ikke bare veldig fine ut, men de holder meg også varm! To fluer i en smekk, for jeg fryser nemlig ekstremt mye om høsten og vinteren. Jeg vil ikke bruke de samme hele tiden, så jeg takker virkelig ikke nei til litt variasjon! 

 

Sminke fra Too Faced, Jeffree Star Cosmetics og Kylie Cosmetics

Jeg bryr meg faktisk ikke om hva, bare alt. Jeg vil jo selvfølgelig si at highlightere, leppestifter og øyenskygger er det beste jeg vet da! 

Bare så det er sagt har jeg dette fra før av: Too Faced – Better Than Sex mascara, Papa Don’t Peach blush og Chocolate Bar øyenskyggepalett. Jeffree Star Cosmetics – Velour liquid lipstick i fargene Celebrity Skin, Rose Matter, No Tea No Shade, Redrum og Wifey. Kylie Cosmetics – Matte lip kit i fargen Koko. 

Too Faced kan kjøpes fra Sephora.com (er litt usikker på om de shipper Too Faced til Norge) og Douglas.no.

Jeffree Star Cosmetics kan kjøpes fra hans egen nettside jeffreestarcosmetics.com, beautybay.com, tanstore.no og blivakker.no (anbefaler Beautybay fordi det er billigst).

Kylie Cosmetics kan KUN kjøpes fra kyliecosmetics.com. 

 

 

Interiørpynt 

Jeg vil ikke akkurat si at leiligheten vår har et veldig personlig preg. Spesielt ettersom kun den ene av de to plakatene vi bestilte for over en måned siden har kommet (!!!)

Jeg vil si at fargene det går mest i akkurat nå er grått, hvitt og babyrosa. Nå har vi jo ikke all verden med plass til pynt heller da, men jeg kan jo ofre litt. Jeg kan forresten dessverre ikke henge opp ting på veggene med mindre det kan gjøres med teip, lærertyggis etc. 

 

Bilde fra Pinterest

 

Bakeutstyr

Av bakeutstyr her i heimen trenger jeg: slikkepott, langpanne til å steke kaker og sprøyteposer til krem med forskjellige tuter (?) (ikke helt nødvendig, men greit å ha) og brødformer. 

 

Bilde fra Pinterest

 

 

Bøker 

Det er litt risikabelt å ramse opp bøkene jeg ønsker meg i tilfelle jeg får flere av den samme, haha… Men here we go. 

Av forfatter Liane Moriarty: Three wishes, The husband’s secret, Big little lies og Truly madly guilty. På engelsk forresten! Når engelske/amerikanske forfattere har skrevet bøker, liker jeg å lese dem på det språket det opprinnelig har blitt skrevet på, med mindre jeg ikke skjønner språket. 

Av forfatter Linnea Myhre: Hver gang du forlater meg og Evig søndag. 

Ellers ønsker jeg meg Bra nok av Kristin Gjelsvik, Behind closed doors av B.A. Paris, og poesisamlingen Milk and honey av Rupi Kaur. 

 

Bilde fra Pinterest

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg