Mine Black Friday-innkjøp

 

Som jeg skrev igår, var jeg på shopping og svidde av litt $$$. I tillegg til at jeg og Anja var en tur på Jordbærpikene og spiste en veldig god margherita-pizza, kjøpte jeg en del ting. Noen ting nødvendig, og noen ikke fullt så nødvendig… Her er det jeg kjøpte!

 

På Kitch’n kjøpte jeg en julegave (som jeg selvfølgelig ikke kan vise) og ei digital kjøkkenvekt i rosa. 

 

På Nille kjøpe jeg julepynt og en kakeboks. 

I morgen skal jeg bake cookies med Ruth, så det passer jo ypperlig at jeg nå har oppbevaringsplass til kjeksene! 

 

Dette treet ble kjøpt på Nille, og julestjerna på Mester Grønn. 

 

Se så søt denne her er da! Den ble også kjøpt på Nille, og det er meningen at det skal lyse inni, men batterier er ikke bare bare å finne i “rotet” vårt, haha… 

 

Denne puta kjøpte jeg på Kid. Jeg har helt siden vi flytta hit hatt lyst på ei ekstra pute i ryggen når vi sitter i senga (vi har ikke sofa), og nå har jeg endelig det! 

 

Jeg kjøpte også et par lange støveletter på en skobutikk. Jeg har hatt lyst på sånne med lav hæl i sikkert to år nå, og NÅ er det endelig gjort! I love them. 

En av grunnene til at jeg er så glad for at de er lange, er at de fint kan brukes på vinterstid om jeg skal pynte meg for eksempel. Det blir lettere å kunne ha på kjole, tynnstrømpebukse, skjørt osv. uten å fryse ihjel! 

 

Last but not least, favorittkjøpet: Julegenseren fra Pm!

Hahaha, jeg har såå lenge hatt lyst på en såkalt “stygg julegenser”! Jeg er bombesikker på at jeg kommer til å bruke den veldig mye i jula. Den er søt og behagelig, så hvorfor ikke? 

 

Jeg bestilte også hjem en ny julekjole fra Nelly da de hadde 30% på alle kjoler i en time. Den får dere nok se på bilder i løpet av jula! Jeg fant egentlig en helt nydelig rød kjole på Zalando, men den kosta dessverre litt for mye til at jeg kunne kjøpe den, pluss at de kun hadde en størrelse igjen som jeg var usikker på om jeg hadde passet. Da ble det heller en svart fra Nelly til en rimeligere pris! 

I kveld skal jeg og Mathias kose oss med hjemmelaget pizza, gårdagens brownies og film. Men først, eksamensarbeid på oss begge to! Jeg skal jobbe med noen repetisjonsspørsmål i faget vi skal ha eksamen i på fredag, og Mathias skal skrive ferdig en skriftlig eksamen som skal leveres om et par dager. Nå er vi skikkelig studenter altså. 

Igår så vi filmen “The Truman Show” fordi ingen av oss hadde sett den før, og FOR en bra film! Jeg var hekta på Jim Carrey før, og har sett nesten alle filmene han har spilt i bortsett fra denne. Om du ikke har sett den før, gjør det! 

 

 

10 kommentarer
    1. Så fine innkjøp 🙂 Selv kjøpte jeg for det meste julegaver, men det ble en ny sportsbh, øyenskyggepalette fra NYX og to øredobber på meg 🙂 + nyttårskjolen som jeg kjøpte tidligere i uken på nelly da de hadde 30% på alle nly brands 🙂

    2. Fine innkjøp! Hva er navnet på skobutikken der du kjøpte støvlettene? De var dritfine!
      Holder faktisk på å analysere Truman Show i et filmfag jeg tar (samme fag hvor jeg skrev om Intouchables), og hadde heller aldri sett den før nå i høst. Enig at den er veldig bra, konseptet er jo ganske unikt. (:

    3. EvaMartina: Ååh, jeg glemte helt å oppgi det i innlegget! Jeg kjøpte dem på Shoeday for rundt 500,-, og de kostet egentlig 800,- 🙂 Det er en veldig bra film ja, tenkte bare “WTF???” gjennom hele filmen etter jeg begynte å skjønne greia, hahaha.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg