X-mas spirit

 

 

I ettermiddag har Ruth vært på besøk! Vi baket cookies mens julemusikken stod på full guffe. Det var veldig koselig, og nå får jeg tatt i bruk kakeboksen jeg kjøpte på fredag! Julegenseren måtte selvfølgelig også på, hehe… 

Nå slapper jeg av og har lest litt om krav til formell tekst og guide til chicago-manualen (eksamengreier). Jeg begynner å stresse mer og mer over de kommende eksamenene, men jeg må bare ta det som det kommer. Det jeg vet er at jeg ser utrolig mye fram til hver og en av dem er overstått! Fredag kommer til å være helt herlig når jeg vet at jeg er ferdig med den første av dem, og da står enchiladas på middagsplanen.

 

 

I morgen skjer intet annet enn psykologtime og masse lesing, og lesing er planen for resten av uka også! Håper dere får en fin kveld. Jeg skal se på RuPaul’s Drag Race og spise litt hjemmelaget bakst før jeg har hjemme-spa! 

 

8 kommentarer

Siste innlegg