Syk på nyttårsaften x2

 

Planene mine for dagen har blitt endret, igjen. Nemlig fordi magen min er ikke så snill med meg, perfect timing eller hva? Jaja, jeg får sikkert en koselig kveld uansett! Det er bare noen timer igjen av dette året, og selv om jeg har nyttårsforsetter denne gang, kommer jeg ikke til å ta dem så veldig høytidelige. Jeg orker ikke det der “new year, new me”, for jeg gidder (og klarer) ikke å forandre hele meg for å bli en bedre person. Jeg har et par mål jeg håper på å oppnå, og de skal jeg selvfølgelig dele på bloggen så snart jeg har finpusset litt på dem! 

 

Enda et bilde av meg og den mislykka cut creasen min på julaften.

 

Faktisk er det ikke første gangen jeg er dårlig på nyttårsaften, det skjedde også i 2014. Jeg fikk influensa og holdt meg for det meste inne hele tiden. Egentlig hadde jeg planer om å dra på nyttårsfest, men slik ble det altså ikke. Senere i kveld kommer jeg kanskje til å dra til noen venner for å se på raketter og ha det gøy, men jeg må se an hvordan jeg føler meg til da. Jeg har hatt ganske ille menssmerter i dag, noe som er rart med tanke på at det er over ei uke siden jeg fikk “tha thing”. Endometriose vet dere… Kjipt, men sånn er det. Jeg håper alle dere får en fin kveld, og jeg ønsker dere et godt nyttår! 

 

 

2 kommentarer
    1. Så kjedelig og bli syk nå da, men håper du prøver å koser deg litt ekstra selv om du er blitt syk. Ønsker deg et godt nyttår! <3 Kjempefint bilde av deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg