Den fineste himmelen jeg har sett

 

I ettermiddag var jeg vitne til den vakreste himmelen i Oslo jeg har sett siden vi flyttet hit! Egentlig stod jeg for matlagingen, men da jeg så himmelen måtte jeg bare be Mathias om å ta over steking og koking fordi jeg ville ta bilder av det. Hele himmelen var rosa og lilla! På det første og det siste bildet ser det mer rødt ut enn det egentlig var, men det var fint det også. 

 

 

I morgen begynner jeg på skolen. Jeg er selvfølgelig litt nervøs, men samtidig gleder jeg meg til å komme igang! Det at jeg bestilte turen til Harstad i påsken tror jeg ga meg litt ekstra motivasjon, for da vet jeg med sikkerhet at jeg skal dit en gang før sommeren også. I tillegg har jeg ei uke fri i februar (hvis jeg ikke stryker på noen av eksamenene), og det blir herlig! Jeg drar ikke til Harstad da, selv om det ville vært fint. Det er jo vanlig jobb- og skoledager for alle andre, så det blir ikke helt det samme da kanskje. Videre i ettermiddag og i kveld skal jeg ta det helt med ro, ha en fin kveld! 

 

10 kommentarer

Siste innlegg