Uken som gikk

 

Ukas høydepunkt: 

Jeg er faktisk litt usikker på ukas høydepunkt, men kanskje det å begynne på skolen igjen? Ellers fikk jeg i dag høre at pelsdyrnæringen skal avvikles i Norge. Hurra!!! NOAH og alle som har støttet og møtt opp på fakkeltogene har gjort en god jobb, og det har helt klart gitt resultater. Det var virkelig på tide! 

 

Bildet er hentet fra NOAH’s Facebookside. 

 

Ukas opptur:

Eksamensresultatene mine! Jeg ble så overlykkelig da jeg både fikk B i marked og samfunn og A i forhandling og påvirkning, helt sykt sier jeg bare. Aldri hadde jeg trodd at resultatene skulle bli SÅ bra! 

 

 

Ukas nedtur: 

Humørene jeg har vært i, helt klart. Jeg har vært både sint, oppgitt, trist og generelt kjent på mange negative følelser og tanker denne uka. Det er ikke noe særlig gøy, for akkurat nå har jeg jo utrolig masse å være glad for, så hvorfor er jeg ikke det? Blir nesten i enda dårligere humør av å tenke at jeg har alle mulige slags grunner til å være lykkelig akkurat nå, og at jeg ikke bør være lei og sint. Men sånn er det, og jeg må nesten bare finne meg i det, nå begynner jeg jo straks i terapi! 

 

Ukas innkjøp: 

Romduft fra Kremmerhuset! Den lukter mango og fersken, og det er så herlig å komme inn i leiligheta å kjenne at det lukter godt. I tillegg har jeg kjøpt en fredslilje som står så fint ved siden av TVen. Jeg syntes selv at det ser så mye finere ut i det området nå, planter og blomster gjør virkelig susen! 

 

Jeg dro også selvfølgelig en tur innom Lush her om dagen der jeg kjøpte den ferske ansiktsmasken Cupcake og kroppsskrubben Rub Rub Rub. Det ble en liten spakveld samme dagen for å si det sånn, haha! Jeg elsker den kroppsskrubben forresten. Den vil jeg virkelig anbefale! 

 

I går kveld og natt var vi ute, så i dag har jeg rett og slett vært ganske hangover. Det har iallefall vært deilig å få slappet ordentlig av i det minste! Nå lader jeg bare opp til ei utfordrende uke, så sees vi snart igjen. Jeg håper dere alle har hatt ei fin uke! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg