New hair who dis

 

 

Som jeg sa i går farget jeg håret mitt på torsdag, fargen jeg brukte var Nutrisse i fargen mørk blond, og håret mitt ble brunt. Jeg er fullt klar over at denne fargen har blitt mye mørkere på meg enn “mørk blond” før, så det var akkurat det som var meningen! Jeg hadde såvidt noe av fargen i etterveksten, så hele håret er sånn ca. i samme farge. 

 

Her er den nye hårfargen min! Åååh, som jeg trives med den. Jeg føler meg så mye mer vel med en litt mørkere brunfarge!

 

Hahaha, ikke det fineste bildet å sammenligne min gamle hårfarge med… Jaja! 

 

I dag blir det mini-vors hos oss, men jeg og Anja blir ikke med resten av folket ut på byen. Vi skal være igjen i leiligheta og se på Howl’s Moving Castle! Jeg er så glad i den filmen, og den brukte vi å se på i våre “yngre dager”. Studio Ghibli filmer er så koselige! Jeg er ikke helt i form etter gårdagens migreneanfall, så å la være å drikke alkohol og bli igjen hjemme går helt fint for min del. Jeg hater tross alt å være dårlig på søndager, så da slipper jeg det imorgen. Det beste jeg vet å gjøre på søndager er å slappe av, gjøre rent i leiligheta, rydde, trene yoga, se på serie og spise god mat. Om ikke lenge skal vi dra ut å spise, aller helst på Villa Paradiso med tanke på at alle er gira på pizza! 

 

12 kommentarer

Siste innlegg