I’m going to Spain

 

Haha, i går skrev jeg jo at jeg skulle slippe å være dårlig i dag fordi jeg ikke skulle drikke noe alkohol… Men, jeg er dritdårlig uansett og jeg sov såvidt i natt. Kvelden i går før jeg ble dårlig var koselig likevel! Jeg bare trygler og ber om at jeg føler meg bedre i morgen, og med tanke på at jeg fikk så lite søvn får jeg kanskje til å sovne sånn høvelig tidlig i dag. Har tross alt forelesning, men hvis formen sier nei så må jeg jo bare lytte til kroppen. Ærlig talt har jeg vært et vrak psykisk denne helga også. Jeg har slitt utrolig mye med sinne, å ikke føle meg som meg selv og jeg har følt meg helt borte. Det er veldig ubehagelig når det skjer, og det pågår dessverre akkurat nå også. 

Faktisk bestilte jeg i dag flybilletter til Spania i starten av mars for å besøke besteforeldrene mine som er på langferie der! Jeg ankommer riktignok en onsdags formiddag og drar tilbake til Oslo på søndags formiddag, så det blir ikke en veldig lang tur. Men en ferie er det jo likevel! Jeg syntes det er helt supert at jeg får dratt i det hele tatt, og det er den eneste uka jeg har muligheten. Det kjipe er derimot at jeg må sitte på fly alene i 4 timer begge veiene, haha… Men hva har man ikke Netflix for? 

 

 

Før jeg tar kveld blir det litt kveldsmat, grønn te og “yoga for anxiety and stress” med Yoga with Adriene på Youtube. Forhåpentligvis føler jeg meg litt bedre da! Ha en fin kveld videre, og lykke til med ny uke i morgen. 

10 kommentarer

Siste innlegg