Ludovico Einaudi

 

God formiddag. Ludovico Einaudi, søk han opp!!! På Spotify, Youtube eller hvor enn du hører musikk fra. Han har virkelig den nydeligste og mest avslappende pianomusikken! Uansett hvilket humør jeg er i, eller hva jeg driver på med, kan jeg sette på musikken hans. Den passer spesielt godt til å gjøre meg avslappet. Akkurat nå hører jeg på Ludovico, for jeg føler at jeg har masse å se fram til, men at jeg har en del utfordringer akkurat nå. Det blir rett og slett litt “peace and quiet” med at jeg hører på musikken hans en stund!

Favorittene mine er Nuvole Bianche og Una Mattina. Du kommer ikke til å angre! 

 

 

Planene for resten av dagen er litt skolearbeid om jeg orker, jeg føler egentlig mest for å ta en liten pause nå som vi har fri neste uke også. Vi får se hva det ender opp med at jeg gjør. Ellers har jeg og Mathias tenkt til å lage enchiladas senere i dag, og jeg gleder meg sååå mye! Også tenker jeg å tegne og skrive litt i bullet journalen, kanskje lage mars måned, spennende lister og sånt. God helg alle sammen! 

 

8 kommentarer

Siste innlegg